Pradžia
lt
en lv by

Apie CREAzone

Metodologija

„CREAzone“ tai unikali verslumo ugdymo metodika, padedanti sujungti iniciatyvius žmonės, modernius verslo modelius ir kūrybinius atradimus į organiškus bei perspektyvius verslus. CREAzone metodologijai pagrindą padėjo Lietuvoje gimęs Projektų vystymo akademijos „Verslumo skatinimo modelis“, kurį sukūrė ir įgyvendino INCYDE fondas.

Žingsniai

CREAzone metodologija – tai skėtis, po kuriuo buriasi keli projektai. Kiekviename CREAzone projekte dalyvauja jauni suaugusieji (tradiciškai universitetų ir kolegijų studentai drauge su aukštųjų mokyklų dėstytojais), kurių metu visi kartu keliauja per 5 nuoseklius projekto etapus:

  1. BE BETTER – asmeninių ir socialinių verslumo įgūdžių tobulinimo mokymų ciklas
  2. PITCH IN įtraukia dalyvius į integruotą verslo idėjų vystymą ir komandų formavimą
  3. TEAM UP stovyklos metu liejami intensyvaus komandinio darbo pagrindai ir tobulinamos komandų verslo idėjos
  4. DESIGN IT etapas pradedamas verslo planavimo sesijomis, kurias vainikuoja DEMO DAY verslo planų pristatymo konkursas
  5. GET STARTED verslo valdymo įgūdžių mokymais užbaigiamas projektas.

Dalyvių piltuvėlis

Norėdami sukurti motyvuojančią ir iššūkių kupiną aplinką, projekto metu mes skatiname produktyvią dalyvių konkurenciją. Pirmiausia, mes kruopščiai įvertiname visus projekte dalyvauti norinčius asmenis ir dalyvavimui BE BETTER etape atrenkame tik labiausiai motyvuotus ir perspektyviausius dalyvius. Visuose projekto etapuose vykdome visapusiškus dalyvių vertinimus ir perėjimui į visus vėliau esančius etapus atrenkame tik geriausius dalyvius, todėl kiekvieno etapo dalyvių skaičius yra mažesnis nei ankstesniame etape. Taigi, tik apie 10-15% dalyvių, kurie prisijungė BE BETTER etape, galiausiai patenka į paskutinį GET STARTED projekto etapą.

„Medici“ efektas

CREAzone verslumą supranta kaip asmens požiūrio ir žinių, leidžiančių jam atpažinti vertę kuriančias galimybes ir imtis veiksmų joms įgyvendinti, visumą. Projekto koncepcija remiasi F. Johansson knygoje The Medici Effect: Breakthrough Insights at the Intersection of Ideas, Concepts, and Cultures aprašytais principais. Projekto koncepcijos ašis – sukurti veržlias inovacijas, derinant skirtingų pramonės sričių, kultūrų ir disciplinų idėjas ir sąvokas. Ne veltui sakoma, kad permainų idėjos dažniausiai yra tarpsektorinės ir atsiranda tuomet, kai žinomas sąvokas pradedame naudoti naujose, nepažįstamose sferose.

Išskirtinumas

CREAzone projektų išskirtinės savybės, dėl kurių šie projektai pasižymi ypatingu veiksmingumu ir efektyvumu:

  • Realios situacijos inscenizacija. Mes sukuriame realios verslo ir verslumo aplinkos pojūtį viso projekto metu.
  • Tarptautinė patirtis. Jau pradžioje mes skatiname verslo idėjų tarptautiškumą, kad jos taptų konkurencingiausios.
  • Amžiaus, išteklių ir patirčių mišinys. CREAzone projektuose mes siekiame dalyvių, mentorių, investuotojų, dėstytojų ir kitų dalyvaujančiųjų įvairovės.
  • Intensyvi mentorystė. CREAzone projektų metu mes siekiame sukurti tvirtą ir ilgalaikį ryšį tarp protégées (projekto dalyvių) ir mentorių.
  • Tarpinstitucinis bendradarbiavimas. CREAzone projektuose dalyvauja įvairios organizacijos (valstybės ir savivaldybės institucijas, verslą, MVĮ, nevyriausybines organizacijas ir kitas).